Contacteaza-ne 0758 55 88 18

Share:

Bilet la meciul FC BARCELONA - REAL BETIS BALOMPIE (La Liga), Stadionul CAMP NOU - Barcelona, 11.10.2018, de la 92 EURO/ pers.

Spania - Barcelona

Bilet la meciul FC BARCELONA - REAL BETIS BALOMPIE (La Liga), Stadionul CAMP NOU - Barcelona, 11.10.2018, de la 92 EURO/ pers. - Photo 1
Perioada Detalii Pret
De la Pana la Nr. nopti Tip vacanta Transport Tipul camerei Pret Actiuni
OFERTA EPUIZATA
  • Detalii Oferta
  • Facilitati
  • Camere
  • Extra Info

Pretul este exprimat in EURO/ pers./ bilet.

Pretul include biletul de intrare la respectivul eveniment si taxele de emitere.

Pretul este de :
- 92 EURO/ pers. ptr zona PELUZE (inelul 3/4) sau TRIBUNE (inelul 4).
- 101 EURO/ pers. ptr. zona PELUZE (inelul 3/4).
- 115 EURO/ pers. ptr. zona COLTURI (inelul 3/4).
- 133 EURO/ pers. ptr. zona COLTURI (inelul 1/2).
- 135 EURO/ pers. ptr. zona TRIBUNA (inelul 4 - central).
- 144 EURO/ pers. ptr. zona TRIBUNA (inelul 3 - central).
- 151 EURO/ pers. ptr. zona PELUZE (inelele 1/2)

- 201 EURO/ pers. ptr. zona TRIBUNE (inelele 1/2).

Va rugam sa cititi cu atentie si sectiunea "EXTRA INFO" a acestei oferte !

La cerere, NIAD TRAVEL va poate asigura atat cazarea cat si transportul !

Facilitati

Biletele la evenimentele sportive si culturale sunt procurate de la partenerul SPORTS EVENTS 365 (SE 365), lider mondial in acest domeniu.
Sports Events 365 (SE 365) opereaza ca broker pe piata secundara de bilete, cunoscuta si sub denumirea de “aftermarket”. Piata secundara se genereaza de ex. cand cererea de bilete este mult mai mare decat numarul pus la vanzare de organizator direct (de ex. clubul sportiv). Piata secundara ofera astfel posibilitatea clientului sa participe la un eveniment chiar daca acesta este sold out la organizator – deoarece exista alte bilete in miscare pe piata. Sursele providerului pe piata secundara
sunt diverse, in functie de eveniment. De ex: cluburile sportive direct, furnizori locali, sponsorii evenimentului, asociatii nationale sportive, media/presa, etc.
* De regula pretul unui bilet pe piata secundara este mai mare decat pretul de pornire de la organizator, ceea ce se datoreaza faptului ca cererea este mai mare decat oferta, acesta fiind de altfel chiar elementul generator al pietei secundare in sine. > De aceea, biletul in sine poate avea inscriptionat un pret, caz in care acesta va fi cu certitudine mai mic decat pretul achitat catre agentie. Exista insa si bilete, in functie de sursa, care nu au niciun pret inscriptionat, acest aspect se va putea observa doar in momentul in care clientul va intra in posesia biletului.
* De asemenea, in functie de eveniment si sursa din care providerul a achizitionat biletul, numele inscriptionat pe bilet poate sa difere fata de numele participantului sau poate fi chiar un bilet nenominal, fara niciun nume inscriptionat. Accesul se face insa, in astfel de cazuri, in baza codului de bare inscriptionat pe bilet.
* Rezervarile de bilete SE 365 sunt direct comenzi ferme indiferent de data la care sunt inregistrate in raport cu data evenimentului si de statusul rezervarii (pending) si implica penalizari 100% de anulare si/sau modificare.
* In oferta SE 365 exista si evenimente ale caror data si ora de desfasurare nu sunt finale la momentul ofertarii/rezervarii.
* Principalele tipuri de documente de calatorie SE 365:
- e-tickets – se vor receptiona pe mail, cf indicatiilor providerului -> se printeaza si clientul se prezinta cu documentul direct la locatia evenimentului – accesul se face in baza acestui document
- vouchere -> se printeaza si clientul se prezinta cu documentul la locatia de ridicare bilet de acces cf. instructiunilor din confirmarea rezervarii.
- paper -> biletele se livreaza la hotel in orasul unde are loc evenimentul. In general in noaptea de dinaintea evenimentului supplierul local distribuie biletele la hotelurile unde sunt cazati participantii.
Pentru a facilita predarea plicului la receptie recomandam ca numele turistului lider din documentele biletului sa figureze si la hotel ca nume principal pe camera. SE 365 nu isi poate asuma raspunderea in cazul in care hotelul refuza sa accepte corespondenta indiferent de motiv: nu are cunostinta de nicio livrare pentru client (recomandam ca turistii sa comunice receptiei in prealabil ca asteapta o corespondenta), nu identifica numele destinatarului plicului ca fiind oaspetele hotelului, etc. In cazul in care in dimineata evenimentului turistul nu gaseste plicul la receptie se va sesiza urgent providerul
la numarul de Hotline.
* Providerul recomanda cu tarie clientului sa aibe telefonul mobil cu sine cand participa la eveniment pentru a avea posibilitatea sa ii contacteze in cazul in care vor intampina orice fel de neplaceri.
Desigur clientul poate solicita suport la numarul de Hotline din documente si inainte de eveniment, in cel mai scurt timp posibil de la ivirea oricarei probleme pentru a acorda timp suficient providerului pentru solutionare.
In cazul in care clientul nu a semnalat problema cu maxima urgenta catre provider, acesta isi rezerva dreptul de a nu acorda nicio compensatie.
x

NEWSLETTER

AFLA TOATE NOUTATILE

Daca vrei sa fii primul care afla despre noutati, promotii, scrie-ne adresa ta de e-mail mai jos si-ti vom trimite periodic newsletter-ul NiadTurism.